ИЗА ЊИХ ЊИХОВИ, ИЗА НАШИХ НАШИ

ARSEN DEDIC - TKO STOJI IZA MENE

Tko stoji iza mene u ovom strasnom vremenu,
iza
jednih je nacija, a iza drugih, zene,
jer snaga je u plemenu.

Tko stoji iza mene u
ovim dobrim danima,
danima zas'o vene, iza jednih je mafija,
kad najgori je
samima.

Iza njih njihovi, iza nasih nasi,
to u istom casu raduje i plasi,
drze se
jarani, drze se zemljaci,
opet su u igri osoveli znaci.

A ko stoji iza mene, i ko ce
takvom pomoci,
kad se okrenem nikog
osim duge sjene na cesti posle ponoci.

Iza
njih njihovi, iza nasih nasi,
to u istom casu raduje i plasi,
drze se jarani, drze se
zemljaci,
opet su u igri osobeni znaci.

A ko stoji iza mene, i ko ce takvom
pomoci,
kad se okrenem nikog
osim duge sjene na cesti posle ponoci,
posle ponoci. 

Коментари

Популарни постови са овог блога

ДУХ БЕОГРАДА

ПРОТЕСТ УКС - СПАСИМО «ФИЛИП ВИШЊИЋ»!!!